En midsommardröm.

Ibland längtar man tillbaka till så som midsommaraftnar brukade vara. Du vet, när man var liten och dansade runt midsommarstången och hade en krans runt huvudet, vi satt uppe i parken på en filt och fikade tillsammans med många andra som just den dagen valt att göra samma sak. Solen sken oftast men när den inte gjorde det trotsade man vädret och satt där ändå under paraply eller något liknande. Numera tillbringar jag min midsommar tillsammans med jobbet eller med vänner beroende på om man jobbar eller inte. För mig är inte midsommar en stor grej men det är klart att det hade varit roligt att slippa jobbet och ha roligt istället, men å andra sidan får jag pengar istället för att spendera dem vilket inte så dåligt. Nu ska jag fortsätta vila och hoppas på att det inte regnar när jag ska iväg sen.

Glad Midsommar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR