Helgen som varit

Fredag var det dags för studentfirande, först var det en väns lillebror som tog studenten vilket firades med många skratt och mycket skålande. Min mamma skrattade så hon grät vid många tillfällen och det gjorde nog vi andra med. En riktigt rolig kväll!

Lördag var det dags för bröllop, min moster Christina gifte sig med Jörgen och jag spelade tvärflöjt, en miss som jag kommer fortsätta beskylla mina skor för eftersom jag skönk ner i stenarna som jag stod på. Hehe. Festen var mycket trevlig, vi åt gott och drack gott, Vid 22:30 kom en taxi och plockade upp brudparet för att sedan ta dem vidare till Ystads Spa Hotell. Vilket nog var mycket uppskattat.

Söndag blev en riktigt seg dag, jag har varit trött hela dagen men ändå lyckats med att äta glass på jakten, jobba mellan 14:15-18:30 samt en runda till både ÖB och rusta.

Jag tror att detta var helgen i stora drag och nu sitter jag och äter en skål med nudlar. Ja det var nog bara det.

Puss





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR