Sisådär.

Så, nu är jag tillbaka till datorn igen. Vad har hänt? -Jo, det började med lite fest på Regementsgatan i Ystad, med mycket trevligt folk och goda drinkar, vi drog vidare till Kings Head där det blev lite mer dricka. En snubbe bjöd oss på 2 vodka powerking drinkar, jag svär att det var 90% vodka och 10% powerking. Uräckligt var det. Iallafall drog vi vidare till Bar á bar för lite dans och musik och sådant. Klockan 2 pallade vi inte mer och drog hemåt. Det var en rolig kväll som inte spårade ur så mycket som vi trodde det skulle göra.

Jag har varit ledig hela dagen idag vilket är väldigt skönt. En tur inne i stan med mycket folk runt omkring och 30 gradig värme blev lite för bra så jag åkte hem igen. Nu slappar jag med datorn och Americas Next Top Model säsong 4. Tack för mig.

Puss







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR