I've had the time of my life.

Helgen i sammanfattning.; God mat på julbordet, speciellt laxen som kom tillsammans med den fantastiska goda såsen! Efter julbordet fortsatte festligheterna och jag som varit nykter hela kvällen började dricka mitt vin. Fullt ös och jag hade sjukt roligt, vi drog vidare mot Kings Head där typ alla människor i min vänskapskrets verkade vara, sjukt roligt att träffa folk som man inte träffar så ofta, vi drog vidare till bar á bar och jag fortsatte med massa cider där (Dum idé) och mycket dans, riktigt roligt! Kl 03 drog vi därifrån till efterfest, mitt minne tar slut någonstans där och klockan 4 eller något sånt  somnade jag i sängen. Vaknar kl 11 och känner mig sjukt överkörd men inte bakfull, kl 13 börjar jag må illa och hela eftermiddagen springer jag ut och in på toaletten. Man kan nog säga att det blev för mycket av det goda men hur dåligt jag än mådde hela lördagen så hade jag verkligen en sjukt rolig och gjuten fredag! Lördagsmys med toaletten är sånt man får tåla.

Idag är det julskyltning men jag hoppar över det idag, inte så roligt med storm, nu njuter jag i soffan med American music awards och juice, dock med världens träningsverk i magen efter allt kräkande igår. Men det gör inget. Jag låter denna låt sammanfatta den fantastiska fredagen!

Puss







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR