Ibland.

Det är sjukt hur snabbt livet skulle kunna förändras.
Människor kommer och går och skulle kunna förändra hela tillvaron för någon annan.
Vänner kommer och går,
kärleken kommer och går.

Ibland är det skönt att låta bli att tänka,
ibland tvärtom.

Om man tänker för mycket
kan man bli beroende.


Det finns så mycket man vill göra,
det finns så mycket man inte vågar.

Om alla vågade, om alla vill.
Undra var vi hamnar då.
Om jag inte valt mina vägar,
var hade jag varit.

Jag ångrar ingenting.
Tvärtom.

Jag har det bra nu.

Jag älskar att gräva ner mig
i Kents texter
ibland.

Inte för ofta
för då går det inte.

Men en molnig dag som denna.
Då plockar jag fram dem.
Njuter lite extra,
innan jag lägger dem på hyllan igen.


På Tisdag
lägger jag det förflutna bakom mig.

För nu är det över,
minnen glöms bort och
jag finns kvar.

Bättre än någonsin.
Jag behöver inte oroa mig.

Jag är hel nu.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR